Promotivni program – 5 zanimljivih činjenica
Promotivni program predstavlja proizvode brendirane logotipom, nazivom kompanije, sloganom, pa i fotografijom.
Oni se koriste u marketingu da bi pomogli promociju brenda ili prodaju proizvoda i usluga iz vaše delatnosti. Samim tim, cilj upotrebe jeste povećanje finansijskog rezultata i napredak poslovanja.
Moderno doba donelo je visoki stepen digitalizacije, te se mnogi vlasnici kompanija okreću online svetu oglašavanja. Međutim, vrlo brzo uviđaju da upotreba isključivo ovog vida reklamiranja ne daje željene rezultate. Neophodna je mala pomoć promotivnih poklona.
Kairos Birooprema vam otkriva zanimljive podatke o njima, koji će vam ujedno dati i odgovor na pitanje da li su promotivni pokloni efikasni.
88 odsto ljudi se seća reklame koju prenosi promotivni program
Za razliku od džinovskih bilborda ili sponzorisanih reklama na društvenim mrežama koji vam se napadno nameću, promotivni program suptilno skreće pažnju. Na taj način ostavlja jači utisak kako na ljude koji ih koriste, tako i na one koji ih vide prilikom upotrebe.
Ipak, nemojte da zaboravite da dobar reklamni materijal ima efekta jedino ako je koristan za primaoca. Tako, na primer, ako poklonite šolju za kafu osobi koja strastveno ispija kafu, vrlo brzo ona će postati omiljena.
Vaša šolja za kafu kao promotivni materijal nalaziće se stalno na radnom stolu, te će svaki kolega, nadređeni, pa i klijent moći da vidi logotip na njoj, što je naročito značajno kada iz dana u dan gledaju vašu reklamu.
Promotivni materijal je najefikasniji oblik oglašavanja
Međunarodno udruženje promotivnih proizvoda navodi da je brendiranje poklona najefikasniji oblik promocija. Razlog za to leži u činjenici da jedino ovaj vid reklame ima upotrebnu vrednost. Koristeći ih potrošači angažuju sva svoja čula, pa dolazi do fizičke povezanosti sa kompanijom od koje su primili poklon.
Promotivni program direktno doprinosi uspehu kompanija
Najnovije istraživanje je pokazalo su reklamni proizvodi u 74 odsto slučajeva povećali uspeh kompanije, jer povećavaju njenu vidljivost. I ne samo to, oni povećavaju svest o vašem brendu, čineći ga prepoznatljivim za potrošače.
Iako su mnogi mišljenja da promo materijal može pozitivno da utiče isključivo kod firmi koje su već uspešne, zapravo, imaju podjedanak uticaj i na male, prodične biznise. Posebno su značajne kod tek osnovanih kompanija, jer omogućavaju stvaranje lojalnosti od prvog dana postojanja.
83 odsto ljudi voli da dobije promo poklon
Ako pogledate svoj garderober sigurno ćete uvideti da veliki deo majici, kačketa, shopping torbi čine one koje ste dobili na nekoj promociji. Ista situacija je i u kuhinji sa setovima i šoljama, dok na poslu reklamni materijal za radni sto zauzima najveću površinu.
Imajući ovo u vidu možemo slobodno da kažemo da promotivni program ne izlaze iz mode! Majice se mogu prati i nositi iznova, baš kao što se šolje mogu prati i ponovo koristiti. Čak i olovke koje su potrošni materijal stajaće na radnom stolu najmanje godinu dana.
Osim trajnosti, reklamni prozvodi su popularni i zbog činjenice da su besplatni. Koliko puta ste odbili ponuđeni promotivni proizvod? Sigurno ne možete da se setite da ste to ikada učinili, što dodatno potvrđuje stav da su promotivni proizvodi dobra ideja za oglašavanje preduzeća.
85 odsto kupaca je verno kompaniji od koje su dobili poklon
Prepoznatljivost brenda je značajna, ali nedovoljna ako ne ostavi trajni utisak i ne doprinese promeni mišljenja o vašoj kompaniji.
Krajnji cilj marketing kampanje i prodajne strategije uvek treba da bude profit. Upravo to donose promotivni proizvodi. Ne samo da su nezaboravni i korisni, već razvijaju osećaj zahvalnosti, pa je veća verovatnoća da će klijenti vama dati svoje poverenje, a ne konkurentima.
Veliki izbor različitih promo proizvoda pronaći ćete u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.